Trainingen en workshops

Niet alles is op te lossen met trainingen of workshops. Soms hebben mensen coaching nodig om in hun kracht te komen. Of een wisseling van werkplek. Maar in een aantal gevallen kan het heel nuttig zijn voor medewerkers om zichzelf ook door middel van trainingen te blijven ontwikkelen. Trainingen zijn soms open inschrijving maar vaak ook maatwerk.

Blijven
leren en
ontwikkelen

Blijven leren en ontwikkelen. Dit zijn sleutelbegrippen om duurzaam inzetbaar te blijven. Dit kunnen vakinhoudelijke trainingen zijn. Maar workshops over werkplezier en vitaliteit of over communiceren op je werk dragen ook zeker bij.

Blijven leren en ontwikkelen

Blijven leren en ontwikkelen. Dit zijn sleutelbegrippen om duurzaam inzetbaar te blijven. Dit kunnen vakinhoudelijke trainingen zijn. Maar workshops over werkplezier en vitaliteit of over communiceren op je werk dragen ook zeker bij.

Een paar voorbeelden zijn:

Een paar voorbeelden zijn:

Als leidinggevende heb je niet meer alleen de taak om ‘preventieve’ verzuimgesprekken te voeren. Maar je moet periodiek gesprekken voeren met medewerkers over hun vitaliteit en inzetbaarheid: motiverende gesprekken, inzetbaarheidsgesprekken, een risicodialoog. Hoe doe je dat?
Medewerkers vinden het soms moeilijk om met de hoge werklast om te gaan. En hoe is het gesteld met hun balans stress-energie? Waar zit hun werkplezier? Hoe kun je dat meer inzetten?
Het werk wordt steeds extraverter. Er wordt verwacht dat je kunt ‘praten’. Maar hoe vertel je je verhaal nou zo dat het ‘klopt’ en dat er naar je geluisterd wordt? Kloppend je verhaal vertellen gaat niet alleen over het geven van een presentatie maar ook over het houden van een speech of het spreken tijdens een vergadering.

We moeten steeds langer doorwerken, maar hoe zorgen we nou dat we gezond en vitaal blijven? Omdat medewerkers hier zelf ook een verantwoordelijkheid hebben verzorgen we diverse leuke workshops over vitaliteit en gezondheid.
Als leidinggevende heb je niet meer alleen de taak om ‘preventieve’ verzuimgesprekken te voeren. Maar je moet periodiek gesprekken voeren met medewerkers over hun vitaliteit en inzetbaarheid: motiverende gesprekken, inzetbaarheidsgesprekken, een risicodialoog. Hoe doe je dat?
Medewerkers vinden het soms moeilijk om met de hoge werklast om te gaan. En hoe is het gesteld met hun balans stress-energie? Waar zit hun werkplezier? Hoe kun je dat meer inzetten?
Het werk wordt steeds extraverter. Er wordt verwacht dat je kunt ‘praten’. Maar hoe vertel je je verhaal nou zo dat het ‘klopt’ en dat er naar je geluisterd wordt? Kloppend je verhaal vertellen gaat niet alleen over het geven van een presentatie maar ook over het houden van een speech of het spreken tijdens een vergadering.

We moeten steeds langer doorwerken, maar hoe zorgen we nou dat we gezond en vitaal blijven? Omdat medewerkers hier zelf ook een verantwoordelijkheid hebben verzorgen we diverse leuke workshops over vitaliteit en gezondheid.

Overige diensten

Arbeid en
Organisatie

Coaching

Veiligheid
en gedrag

Kloppend
Presenteren

Vertrouwens-
persoon

Meer informatie?